A közösségi média kampányai

Nagyon sok különböző módszer segítségével ítélhetjük meg egy közösségi média kampány sikerét: nézettség, értékesítési adatok, adományok, lájkok, megosztások, de mind közül a fizikailag nem érzékelhető, szemléltethető adatok a legfontosabbak. Az Econsultancy készítői ezekre a kérdésekre keresték a választ. Az általuk összeszedett lista azért is érdekes, mert nem szokásos kampányokról beszélhetünk, hanem olyanokról, melyek ötletükkel, különc gondolkodásmódjukkal hívtál fel magukra a figyelmet. A kampányok közül megtalálható a Diesel, a Disney, a KLM vagy éppen az Old Spice egyedi történetei, melyekből akár mi magunk is ötletet meríthetünk.

A teljes cikk megtekinthető a következő weboldalon:
http://www.marketing112.hu/regmult-legjobb-kozossegi-media-kampanyai-es-...