reklám

Költsünk-e marketingre, vagy sem?

magyar

Ogilvy mondása szerint a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. A nehéz döntés az, hogy melyik 50 százalékról van szó. Melyik az, amelyik hasznos és melyik az, amelyik nem. A jelenlegi gazdasági környezetben a vállaltoknak - különösképpen a kis- és közepes vállalkozásoknak minden lehetséges módot meg kell találniuk arra, hogy csökkentsék kiadásaikat, ennek legtöbbször a marketing költségvetés esik áldozatául. A legnagyobb kérdés az, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti túlélési esélyeit.

10 ok a céges Facebook megjelenés mellett

magyar

A cégeknek - legyen szó akár kis- akár közepes vállalkozásról - számos előnnyel szolgál, ha az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon is megjelenik. A következőkben lássunk néhányat:

-Négymillió magyar felhasználó a Facebook-on
-Ennek majdnem a fele, azaz majdnem 2 millió dolgozó, kereső, költekező ember
-Instant párbeszéd a piacoddal: tegyél fel egy kérdést, piackutass, mutasd meg egy fejlesztés alatt álló termékedet, és a rajongóid AZONNAL reagálni fognak rá. 

Subscribe to RSS - reklám